czwartek, 8 sierpnia 2013

Liebster Award

Wracam do domu, i tu miła niespodzianka. Dziękuję za tyle nominacji ;) Otóż zostałam nominowana przez: allie, AfroFankę, Tomsonową Lach, Adriannę, Afroluśkę i Aleksandrę N.
Na pytania odpowiem. Zasady mówią też o tym, że muszę nominować 11 osób, ale zasady są po to żeby je łamać :> Powiem szczerze, jestem tu od niedawna i nowe blogi dopiero odkrywam, na przykład dzięki Liebster Award :) Nie dam nominacji, łamię zasadę. Ale nie będę łamać kolejnej, ponieważ nominację dałabym blogom, z którymi jestem/staram się być na bieżąco, ale z kolei one mnie nominowały.. i byłaby kolejna złamana zasada. Obiecuję, że postaram się czytać blogi o mniejszej popularności, do których łatwiej teraz dotrzeć.

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

No i nadchodzi chwila prawdy..

allie. :

1. Jakich gatunków muzyki słuchasz ?
różnie to bywa, często to co wpada w ucho, i to co dopasuje się do mojego nastroju.
2. Masz plakaty na ścianach ? Jeśli tak, to ile ?
niestety nie :c na mojej ścianie wisi tylko kartka z autografami chłopaków z Afro
3. Wolisz internet czy telewizję ?
zdecydowanie internet
4. Co lubisz robić w  wolnym czasie ?
słuchać muzyki, oglądać seriale, spotykać się ze znajomymi i jeździć na rolkach
5. Masz płyty jakiś wykonawców muzycznych ? Jeśli tak, to kogo ?
mam Owl City, planuję zakup The B.O.M.B i zastanawiam się dlaczego jeszcze  tego nie zrobiłam..
6. Dużo czasu spędzasz dziennie w internecie ?
to zależy jakie mam plany na czas wolny, a tak średnio to góra 3 godziny
7. Kolekcjonujesz coś ? Jeśli tak, to co ?
nie, nic
8. Masz jakieś dziwne przyzwyczajenia ? Jeśli tak, to jakie ?
chyba nie, nie zastanawiałam się nigdy nad tym
9. Jesteś lewo czy praworęczny/a ?
praworęczna
10. Masz laptopa czy komputer ?
laptopa
11. Jakie wartości w życiu cenisz najbardziej ?
szczerość, poczucie humoru i zaakceptowanie siebie takim, jakim się jest.

 AfroFanka:

 1. Jakie jest twoje życiowe motto ?
nie posiadam
2. Czy cenisz w drugim człowieku szczerość.
tak
3. Jaki jest twój ulubiony kolor ?
nie mam
4. Czy  masz prawdziwych przyjaciół ?
myślę, że tak. I zastanawiam się jak oni ze mną wytrzymują..
5. Jaki jest twój ulubiony utwór muzyczny ?
nie posiadam, ale ostatnio często słucham Ira-"Taki sam"
6. Na jaką stronę internetową najczęściej zaglądasz  ?
facebook
7.  Masz komórkę ? Jeżeli tak to jaka firma  ?
mam, nokię
8. Posiadasz słuchawki  nauszne ?
nie
9. Spodnie czy spódniczka ?
spodnie
10. Mieszkasz w bloku, czy w domu ?
dom
11.  Jaki jest twój ulubiony sport ?
jazda na rolkach i piłka nożna ;o

Tomsonowa Lach:

1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
było.. słuchać muzyki, oglądać seriale, spotykać się ze znajomymi i jeździć na rolkach
2. Masz jakiś gadżet związany z Afromental?
czy wspomnienia z koncertu, rozmowy i autografy to gadżet?
3. Kolekcjonujesz coś ? Jak tak, to co?
nie, nic
4. Ulubiony napój?
woda z cytryną i nestea :>
5. Ulubiony sport?
rolki i piłka nożna
6. Piszesz pamiętnik?
nie
7. Ile czasu piszesz swojego bloga?
niecały miesiąc
8. Wolisz kąpiel w wannie czy pod prysznicem?
dla mnie to nie ma znaczenia, ważne żeby była ciepła woda
9. Mieszkasz w domu czy w bloku?
dom
10. Co robisz, kiedy cierpisz na bezsenność?
słucham muzyki
11. W jakim województwie mieszkasz?
kujawsko-pomorskie

Adrianna:

 1. Co cenisz w sobie?
  dystans do siebie 
2. Ulubiony artysta?
artysta? hm. Aleksander Milwiw-Baron/Darren Criss
3. Masz prawdziwych przyjaciół?
myślę, że tak
4. Chciałabyś mieć dredy?
ostatnio się nad tym zastanawiałam, i chcę.
5. Nike vs. Supra
vs.
6. Chciałabyś mieć tatuaż?
mógłby być, ale tak bardzo mi nie zależy
7. Jaki jest Twój ideał chłopaka?
idealny? najlepiej jakby miał 30 lat, dredy i grał na gitarze w takim jednym zespole..
a tak na serio to ideałów nie ma..
8. Jaki jest najbardziej interesujący obiekt w Twoim pokoju?
nie wiem.
9. Jak nazwiesz swoje dzieci?
oo często nad tym myślę i czasami nie chcę mieć dzieci. Ale będę miała małego Aleksandra/Nikodema i Oliwkę/Tosię
10.Do kogo dzwonisz, kiedy masz kłopoty?
nie wiem..
11. Jaką magiczną moc chciałabyś posiadać?
I believe I can fly, I believe I can touch the sky... tak, chciałabym latać. Albo chciałabym móc spełniać swoje nierealne marzenia.

Afroluśka:

 1.Czy masz zdjęcie z jakimś chłopakiem z Afromental ?
JESZCZE nie
2.Dlaczego piszesz akurat o Afromental?
po 1. lubię ich muzykę. po 2. są bardzo hm. nie wiem jak to nazwać.. mają bogatą osobowość i można wiele o nich napisać. po 3. bo mają poczucie humoru, przez co opowiadanie jest bardziej barwne i realistyczne
3.Ile masz wzrostu?
ok. 170cm
4.Ile masz lat?
16
5.Gdybyś mogła wybrać gdzie chcesz mieszkać gdzie by to było?
Warszawa, ewentualnie Wrocław.
6.Jak długo interesujesz się Afromental?
słuchać słuchałam, a Afromania zaczęła się 2 miesiące temu po koncercie
7.Jakie masz hobby ?
wyczynowa jazda na rolkach po ruchliwej ulicy z przyjaciółką
8.Masz rodzeństwo?
mam
9.Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
nie mam ulubionej
10.Torba czy plecak ?
mały plecak
11.Jaka jest twoim zdaniem najważniejsza cecha przyjaciela ?
szczerość.

Aleksandra N. :

 1.Ulubiony artysta?
 artysta? hm. Aleksander Milwiw-Baron/Darren Criss
2.Czy masz prawdziwych przyjaciół?
myślę, że tak
3.Ile masz lat?
16
4.Posiadasz jakies inne blogi?
na razie nie
5.Dlaczego Afromental?
miłość od pierwszego koncertu
6.Twoja pasja ?
wyczynowa jazda na rolkach po ruchliwej ulicy z przyjaciółką +oglądanie meczy (piłka nożna, siatkówka)
 7.Co najchętniej robisz w wolnym czasie?
słuchać muzyki, oglądać seriale, spotykać się ze znajomymi i jeździć na rolkach
8. Czy masz jakieś gadżety związane z Afromental?
czy wspomnienia z koncertu, rozmowy i autografy to gadżet?
9. Wieś czy Miasto?
miasto
10.Ulubiony kolor?
nie mam
11.Ulubione męskie imię?
Aleksander/Nikodem

Właśnie odpowiedziałam na 66 pytań :o

Rozdział będzie jutro, a teraz zabieram się do czytania opowiadań, muszę rozruszać wyobraźnię ;>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz